8 July 2010

家长日


看 !

昨天给老师鞭
因为没带课本

痛啦喂 :'(
到现在还在红 !

死 ari !

刚从家长日回来

cheh ~
kokurikulum 拿 E !

不出奇 -.-

进 club photography 但没有去过
我不得空啦 , 我忙睡觉

然后然后

讲回 ~
老师跟妈咪说 :

Anak kamu selalu bermain di kelas ,
Dan suka bercakap - cakap dengan kawannya .

Selalu makan makanan di kelas ,
kokurikulum mesti join lebih .

PJK pun D , ( laughing )
main sahaja pun D ( laugh again ) -.-

Dia boleh lagi baik dalam perlajaran ,
tetapi nak push sikit .

全程我只在傻笑
一直重复 xD

家长日 ? 怕什么啦 : )

平时都有跟妈妈聊学校事
所以没有什么大不了

妈咪也知道我在班吃东西

年年的家长日评语一定有说我时常跟朋友聊天

那请问 ,
有哪个学生在班上不讲话的 -.-

所以妈咪也没有在意这个问题 : )
不过也有叫我努力读书 , 知道我可以的 !

怎么了 ?

No comments:

Post a Comment