6 April 2012

R I P

有人说天蝎座心狠,说他们会很快忘记过去,而如果你走进天蝎座的心里,他们会很难转身,舍不得转身,即使你带他们的会是伤痛,天蝎把自己小小的包囊起来,其实,天蝎很怕寂寞。他们很怕自己心爱那个人消失,怕自己太依赖那个人,所以你也许会觉得他们冷漠,你不知在他们心里每天想你千篇万篇。


05 . 04 . 2012 @ Thursday











A very tired tuition day,
2:30 to 6 pm



Eyes gonna blind after wear 16 hours con
O.O


06 . 04 . 2012 @ Friday



So hurt :/





I want this tiramisu!



My lunch



有时,我真的很累。有些心事不是我不说,而是我说了又能怎样?有谁会真正为我解决?有谁会在我累时扶我一把?可能真的有这个人。怨,就怨我自己的心放不开,还是不敢一心一意放心地交我所有的难题给一个人。没关系吧,我是谁?李嘉佩嘛,没有事情在我手里解决不到。微笑吧!:)


My schoolmate, passed away at thursday night. Hmm, a very sad news. No one can accept that, it's totally shocked everyone. We can do nothing, god want him to go, no one can stay him. What can we do is pray for him. REST IN PEACE!


No comments:

Post a Comment