5 March 2011

随心所欲 , 做你爱做的事吧 .




Bii - 转身之后


这是我最近的 " 吟歌 " ,
去到那里 , 哼到那里 :D


最爱这段歌词 * 也就是 chorus * :


在我转身之后 你却又抱著我
在放手以后 不在拥有 彼此的温柔


在我转身之后 你的泪不停流


虽然心很痛 却只能说
分开之后 我就要远走


My speccccc !
很明显的 , 它 kok 了上去 :(


因为 my mum 不小心做到它 , 没关系 ,
我明天就带你去医院 , 别怕 !


请看看这 comment :
yen : felt you so SHOW OFF -.-"


Ermmm ,
应该怎样说我的心情呢 ?


生气我不大会生气啦


因为之前我也有想过这个问题 ,
只是没有人问我就草草了事了


现在有人主动告诉 ,
是很好的一件事 !


* 因为他写英文给我 , 所以我会以英文来复回他 *


Mr / Miss Yen ?


Erm , actually I am not showing off ,
it's just my life picture .


I like to capture picture ,
while I saw some special things or I need them to write my blog .


I am just want to share my life pictures to my friends ,
if you think I am showing off then you just be .


I won't mind ,
I would accept all the comments that people give me .


And I realized that not everyone like my blog ,
but it's just a place to let me share my feel / life .


That's all .


If you still think I am showing off ,
you can continue comment on my chatbox to tell me ,
or you can close my blog and do not view it anymore :)


我能接受任何的评语


因为我知道在这世界上没可能每个人都喜欢你 ,
只要你觉得你做了你自己会开心 , 那就做吧 。


下个星期二是我校的月考


虽然我没什么把握能拿到很好的成绩 ,
但是我还会全力以赴 ! :D


好啦 ,
现在已经是 0112 a.m. 了


要滚上床去了啦我 ,
晚安各位


* Hello MARCH :D *


不要让其他人对你来说很重要,让你对其他人来说很重要。

No comments:

Post a Comment